K zbabranej kampani na stĺpoch sa prihlásila O2
Škatuľky s malým elektrickým zdrojom a diódou umiestnené na stĺpoch verejného osvetlenia v Prahe, ktoré v pondelok a v utorok zamestnali pražských pyrotechnikov, mali byť reklamou pre českú spoločnosť Telefónica O2. Pôvodný zámer bol, že škatuľky budú premietať reklamný text na malý reflexný pruh, pričom ich súčasťou žiadna blikajúca dióda byť nemala.
Vyplýva to z vyjadrenia tejto spoločnosti, ktorá si reklamnú kampaň objednala u agentúry Momentum, patriacej do skupiny McCann Ericsson Worldwide. V dôsledku zle nastavenej komunikácie však Telefónica údajne nevedela ani o konečnej podobe reklamy, ani o jej presnom načasovaní.
Hovorca O2 Martin Žabka sa dnes preto verejnosti za nevydarenú kampaň ospravedlnil.
Po tom, ako česká polícia v nedeľu po varovaní z USA sprísnila protiteroristické bezpečnostné opatrenia na pražskom letisku i na ďalších strategických miestach, nechceli muži zákona ponechať blikajúce škatuľky bez pozornosti. Náklady na zásah pyrotechnikov boli predbežne vyčíslené na 100.000 Kč (4000 eur).
Samotné škatuľky na stĺpy namontovali dvaja českí mladíci v rámci brigády. Polícia už v stredu konštatovala, že o ich trestnom stíhaní neuvažuje a že sa vec bude riešiť na pražskom magistráte iba ako priestupok – nedovolené inštalovanie reklamy.
Zdroj: TASR
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies