Lana Del Rey je novou tvárou značky H&M
Švédska odevná značka H&M si do svojej jesennej reklamnej kampane vybrala speváčku Lanu Del Rey. Dvadsaťšesťročná hviezda by tiež mala nahrať coververziu skladby Blue Velvet, ktorá bude k dispozícii na webstránke H&M. Speváčku si značka vybrala preto, že ju považuje za ženskú a modernú módnu ikonu.
Lana Del Rey, občianskym menom Elizabeth Grant, sa dostala do povedomia vlani hitom Video Games, s ktorým sa dokázala dostať do Top 10 britského singlového rebríčka. Koncom tohto januára vydala debutový štúdiový album Born to Die, ktorý bodoval v albumových rebríčkoch po celom svete a dodnes sa z neho predalo viac ako dva milióny kópií. Speváčka už stihla získať Q Award, Ivor Novello Award a Brit Award a tiež ju nominovali na tri NME Awards. Okrem Video Games má na konte single Born to Die a Blue Jeans a najnovšie National Anthem, ku ktorému minulý mesiac predstavila videoklip. Del Rey si v ňom zahrala Jacqueline Kennedy Onassis, manželku amerického prezidenta Johna F. Kennedyho, ktorého stvárnil rapper A$AP Rocky.
Zdroj:SITA
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies