DONOVALY – Lyžiarske stredisko PARK SNOW Donovaly sa zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty názvu.
Vďačia za to prestížnemu oceneniu Slovak Superbrands Award 2016, o ktorom rozhodli slovenskí spotrebitelia a komisia expertov. TASR o tom informoval Miroslav Dobrota, marketingový manažér strediska.
"Ocenenie pre naše lyžiarske stredisko si veľmi vážime. Nakoľko sa do súťaže oň nie je možné nijako prihlásiť alebo inak ovplyvniť výsledky a rozhodnutie expertnej skupiny, svedčí to o silnej pozícii našej značky na slovenskom trhu a obľúbenosti nášho lyžiarskeho strediska nielen slovenskými lyžiarmi. Stali sme sa strediskom stredoeurópskeho významu. Ocenenie berieme ako záväzok neustáleho zvyšovania kvality služieb aj do budúcnosti," konštatoval Dobrota.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies