BRATISLAVA - Zakladateľ známeho portálu Cynická obluda Rado Ondřejíček pracuje aj pre reklamnú agentúru Jandl. Tá má podľa denníka Nový čas zmluvu so štátnou spoločnosťou Tipos za 5,7 milióna eur.
Agentúra Jandl poskytuje Tiposu komunikačno-marketingovú stratégiu. Ondřejíček sa pritom prostredníctvom portálu Cynická obluda výrazne kriticky vyjadruje k súčasnej vláde.
Ondřejíček sa však pre denník nevyjadril, či nepovažuje za pokrytecké kritizovať vládu a pritom spolupracovať s agentúrou Jandl. Zakladateľ Cynickej obludy iba skonštatoval, že nie je zamestnancom agentúry Jandl a nemá dôvod o tom hovoriť a denník odkázal na reklamnú agentúru.
Cynická obluda si zobrala na paškál aj samotnú bločkovú lotériu
Neskôr v statuse na facebooku dodal, že si nevyberal, pre akých klientov bude pracovať, keďže bol radovým zamestnancom v pozícii stredného manažmentu.
Ďalším z ľudí pracujúcich na zákazkách pre Tipos, ktoré zastrešuje agentúra Jandl, je aj spisovateľ a bloger Samo Marec. Stojí napríklad za reklamou Národnej bločkovej lotérie.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies