Vyjadriť slobodný názor na rôzne spoločenské udalosti formou oblečenia, to je hlavná charakteristika módy s názvom start-up. Jej popularita v dnešnom svete plnom rôznych foriem násilia, či utláčaní výrazne stúpa. Jednou z prvých firiem, ktorá ponúkala možnosť zakúpiť si, ale aj vytvoriť takéto tričká, džínsy, či ďalšie typy oblečení, bola spoločnosť Collins. Vznikla na nemeckom trhu, postupne ale preráža aj do ďalších kútov Európy.
Kreativita je základom úspechu v módnom priemysle. A práve kreativita nechýbala ani projektovému tímu spoločnosti NEUDOERFLER pri navrhovaní kancelárskych priestorov Collinsu. Cieľom bolo vytvoriť také prostredie, ktoré by malo pozitívny vplyv na zamestnancov k ich väčšej motivácii i výkonnosti.
Zdá sa, že také prostredie sa vytvoriť podarilo. Svedčí o tom nielen prienik firmy do iných krajín, ale aj vytvorenie predajní pod hlavičkou Collinsu – About You, či vznik jedinečných módnych značiek ako Edited, the Label či Sister Surprise.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies