BRATISLAVA - Ministerstvo dopravy predpokladá, že za komunikačno-informačnú kampaň k Operačnému programu Doprava (OPD) 2007-2013 a Operačnému programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) 2014-2020 zaplatí predbežne 5 mil. eur.
Ako vyplýva z vyhlásenej verejnej súťaže, príprava a organizačné zabezpečenie aktivít kampane by podľa plánu mali trvať dvanásť mesiacov. Na financovanie nákladov budú použité peniaze Európskeho fondu regionálneho rozvoja a Kohézneho fondu z oboch operačných programov.
"Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb zabezpečenia nákupu mediálneho priestoru, realizácia reklamnej a informačnej kampane s celoštátnou pôsobnosťou, nákup mediálnych priestorov v televíziách, rozhlase, printoch, na vonkajších reklamných plochách a na internete s celoštátnym dosahom (minimálne 70 % pokrytie SR), zabezpečenie a realizácia prieskumu znalosti projektov OPD a prípravy OPII a zabezpečenie produkčných prác," priblížil rezort dopravy v tendri zverejnenom vo štvrtok vo Vestníku verejného obstarávania.
Otváranie ponúk je plánované 17. apríla a pri vyhodnocovaní bude rozhodovať ekonomicky najvýhodnejšia ponuka na základe šiestich kritérií. Uchádzači majú preukázať, že v posledných troch hospodárskych rokoch dosiahli celkový obrat minimálne 6 mil. eur bez dane. Požadovaný súhrnný objem poskytnutých reklamných, resp. marketingových služieb, nákupu mediálneho priestoru či výroby reklamných spotov pre všetky druhy médií v rokoch 2012 až 2014 je minimálne 2 mil. eur bez dane.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies