BRATISLAVA - Nové klientske centrum štátnej správy v Bratislave, ktoré funguje od 1. februára, vybavilo za prvé dva dni 2281 klientov.
V prvý deň ich bolo 1248. Najviac žiadostí (486) sa týkalo evidencie vozidiel. Informoval o tom dnes tlačový odbor ministerstva vnútra.
"Veľký záujem bol aj o prevzatie a vyhotovenie osobných dokladov. Pracovníci klientskeho centra spracovali požiadavky 318 občanov," doplnil rezort. Centrum vybavovalo aj výpisy z obchodného registra. V druhý deň vybavilo centrum 1033 klientov.
Rezort pripomína, že pre občanov sú v klientskom centre dostupné služby ako prihlasovanie a prevod držby vozidiel, vybavovanie dokladov, agenda živností, štátneho občianstva, osvedčenie listín, overovanie podpisov, zmena mena a priezviska, záležitosti lesného a pozemkového hospodárstva, ale aj životného prostredia a cestnej dopravy.
V centre pôsobí aj Krajské riaditeľstvo policajného zboru Bratislava, Krajský dopravný inšpektorát, odbor bezpečnosti cestnej premávky a dopravných evidencií v Bratislave. Súčasťou centra sú aj agendy OÚ BA: všeobecná podateľňa, supervízor, odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií, odbor všeobecnej vnútornej správy, odbor živnostenského podnikania, odbor starostlivosti o životné prostredie, pozemkový a lesný odbor, odbor krízového riadenia, majetkovoprávny odbor, odbor školstva, odbor výstavby a bytovej politiky, odbor opravných prostriedkov a organizačný odbor.
"Veľkou zmenou oproti minulému stavu je zrušenie nestránkových dní. Klientske centrum funguje päť dní v týždni bez obedňajšej prestávky," zdôraznilo ministerstvo vnútra. Úradné hodiny sú v pondelok, utorok a štvrtok od 8.00 h do 15.00 h, v stredu od 8.00 h do 17.00 h a v piatok od 8.00 h do 14.00 h.
Aktuálne je otvorených 43 klientskych centier, z celkového počtu 79, ktoré plánuje zriadiť Ministerstvo vnútra SR.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies