Bankomaty Tatra banky potvrdili svoju bezpečnosť - Slovensko BRATISLAVA – Minulý týždeň sme informovali o zneužití platobných kariet klientov Tatra banky a ďalších bánk. Nakoľko udalosti minulého týždňa vykreslili Tatra banku nesprávne v negatívnom svetle
BRATISLAVA – Minulý týždeň sme informovali o zneužití platobných kariet klientov Tatra banky a ďalších bánk. Nakoľko udalosti minulého týždňa vykreslili Tatra banku nesprávne v negatívnom svetle a k vzniknutej situácii došlo na bankomatoch inej banky na Slovensku, hovorkyňa Tatra banky Marína Smolková vydala nasledovné oficiálne vyhlásenie banky:
Tatra banka venuje bezpečnosti svojich klientov najväčšiu prioritu, výnimkou preto nie sú ani jej bankomaty. Potvrdil to aj minulý týždeň, keď nebol zneužitý žiaden z bankomatov Tatra banky.
Klienti Tatra banky však získali negatívnu skúsenosť zo zneužitia svojej platobnej karty použitím bankomatu inej banky na Slovensku. Táto situácia sa dotkla 45 klientov Tatra banky, ktorým banka vďaka promptnému a proaktívnemu risk monitoringu blokovala okamžite ich platobné karty.
„Neustále investujeme značné finančné prostriedky do zvyšovania úrovne bezpečnosti bankomatov, preto aj v tejto situácii nebol zneužitý žiaden bankomat Tatra banky. Počet klientov, ktorých sa táto situácia dotkla sme vďaka rýchlemu risk monitoringu okamžite vyhodnotili a transparentne komunikovali. V súčasnosti sú už všetci klienti, ktorí podali reklamáciu odškodnení,“ vyjadril sa Igor Vida, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Tatra banky.
Transparentnosti sa banka drží aj v priamom vzťahu ku klientovi. Ako prvá banka na Slovensku zaviedla službu SMS notifikácia, aby klienti mali okamžite informáciu o pohyboch na svojom účte. Aj preto sa o zneužití svojich platobných kariet na bankomate inej banky dozvedeli ako prví klienti Tatra banky. SMS notifikáciu, ktorú majú klienti v rámci balíka služieb bez poplatku a v neobmedzenom počte, doručuje Tatra banka okamžite v čase vzniku transakcie.
Tatra banka je tiež jedinou bankou na Slovensku, ktorá vydáva k účtu kartu na počkanie. Využiteľnosť tejto inovácie sa potvrdila aj minulý týždeň, keď klienti, ktorým banka zablokovala kartu, mohli získať novú kartu v pobočke okamžite a hneď ju začať používať.
„Veríme, že tento prípad nenaštrbí dôveru našich klientov v platobné karty. Pri výbere z bankomatu odporúčame používať prednostne bankomaty Tatra banky, ktoré sú všetky vybavené efektívnym antiskimmovacím riešením,“ dodal Igor Vida.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies