Palma Group zvýšila tržby aj trhové podiely - Slovensko V prvom polroku tohto roka dodala spoločnosť PALMA Group na trh 11 788 ton svojich finálnych výrobkov. Medziročne to predstavuje mierny nárast o 1 %.
V prvom polroku tohto roka dodala spoločnosť PALMA Group na trh 11 788 ton svojich finálnych výrobkov. Medziročne to predstavuje mierny nárast o 1 %. V polroku 2011 tento predaj v objemovom vyjadrení dosiahol 11 632 ton.
Ako TASR informoval hovorca spoločnosti Peter Benčurik, predaj kľučových značiek olejov spoločnosť medziročne zvýšila o 22 %, tukov na pečenie o 15 %, margarínov o 15 % a detskej kozmetiky o 7 %. Spoločnosť sa podľa neho v rámci svojej novej stratégie rozhodla sústrediť na produkty každennej potreby v oblasti potravinovej výživy, osobnej hygieny a starostlivosti o deti a dospelých.
K polroku tohto roka uviedla spoločnosť PALMA Group 25 inovačných projektov, z ktorých štyri znamenali zavedenie uplne nového výrobku.
V období krízy a poklesu globálneho dopytu posilnila PALMA Group svoje trhové podiely na domácom trhu. „V kategórii margarínov dosiahla spoločnosť v prvom polroku tohto roka trhový podiel v objeme 23 %. V prvom polroku minulého roka tento ukazovateľ predstavoval 19 % a v prvom polroku 2010 to bolo 18 %. PALMA Group v uvedenom období uviedla na trh rastlinné nátierky s viacerými chuťovými variantmi a taktiež margarín pre deti,“ zdôraznil Benčurik.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies