BRATISLAVA - Obchodné reťazce na Slovensku priebežne modernizujú priestory prevádzok.
Majú záujem tiež o rozširovanie svojej siete, čo je však závislé aj od počtu obyvateľov alebo bytov v mestách a obciach.
Podľa vedúceho úseku komunikácie Tomáša Bezáka z Lidl Slovenská republika je dôležité okrem rozširovania siete starať sa aj o existujúce predajne. "Každý rok preto realizujeme desiatky modernizácií rôzneho rozsahu," uviedol.
Tesco sa zameriava predovšetkým na modernizáciu súčasných obchodov, informovala spoločnosť s tým, že jej ambíciou je najmä ich optimalizovať a vylepšovať. "Nebránime sa ani novým príležitostiam pre hľadanie nových priestorov, pričom prihliadame na mnohé demografické, sociálne a ekonomické aspekty," priblížila.
Bezák o zväčšovaní siete predajní uviedol, že hľadajú vhodné lokality v mestách a obciach od 5000 obyvateľov. Podľa neho sa nedá paušálne povedať, že malý formát predajne je ideálny, pretože nedokáže splniť podmienku šírky sortimentu a zákazník je nútený ísť nakúpiť aj inam.
Pre Delia potraviny je počet bytov v lokalite najdôležitejším kritériom na otvorenie novej predajne, malo by ich byť minimálne 400, uviedol jej konateľ Jozef Berko. V súvislosti s návratom predajní potravín do menších priestorov v mestách predpokladá, že tento trend bude dlhodobejší, podobne ako je to v iných európskych mestách.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies