BRATISLAVA - Súťaž ECOidea ponúka premeniť zaujímavé nápady mladých na skutočnosť. Na prihlásenie zostávajú už iba 3 dni.
„Ponúkame mladým ľuďom premeniť ich nápady na skutočnosť. So súťažou sme začali, pretože chceme vidieť na Slovensku vyrásť viac inšpiratívnych projektov. Keď sme začínali s našou eko značkou, veľmi nám pomohla podpora, ktorú sme získali. Radi by sme preto podporili aj iné nápady. Prihlásiť je možné nápad na produkt či službu, ktorá prispeje k zlepšeniu životného prostredia,“ objasnil Tomáš Horváth, iniciátor súťaže a riaditeľ občianskeho združenia sobi, pod ktoré patrí značka sobi.eco.
Do súťaže sa môžu prihlásiť mladí ľudia vo veku 15 až 25 rokov. Podmienkou zapojenia sa je vyplnenie prihlasovacieho formulára na stránke.
Prihlášky vyhodnotí odborná komisia, ktorá bude posudzovať nasledovné aspekty:
A. udržateľnosť produktu, najmä s ohľadom na životné prostredie,
B. jednoduchosť výroby a realizovateľnosť,
C. uplatniteľnosť na trhu,
D. originálnosť.
Najlepšie nápady postúpia do druhého kola, v rámci ktorého získajú odborného mentora na vytvorenie funkčného prototypu. Prototypy z druhého kola budú prezentované na verejnom podujatí na jar 2020 a následne vyhodnotené a ocenené. Najlepšie nápady s prototypmi získajú aj vecné ceny.
Absolútny víťaz súťaže získa:
Elektrokolobežku Inmotion, ročný paušál od Telekomu, kompletnú zubnú výbavu od Curaprox, udržateľnú kozmetiku od dm drogerie markt, Naturlove a Bezobalis, eko produkty od značky sobi.eco, poukážku na nákup v Martinus, lístky na Night of chances od Nexterie.
Všetci 3 víťazi súťažných kategórií získajú:
Ročný paušál od Telekomu, kompletnú zubnú výbavu od Curaprox, udržateľnú kozmetiku od dm drogerie markt, Naturlove a Bezobalis, eko produkty od značky sobi.eco, poukážku na nákup v Martinus, lístky na Night of chances od Nexterie.
Prihlasovanie je otvorené už iba 3 dni, do 15.11.2019 (vrátane piatka 15.11. do polnoci), prostredníctvom online formulára na stránke.
Všetky nápady postupujúce do 2. kola získajú eko produkty od značky sobi.eco, poukážku na nákup v Martinus a lístky na Night of chances od Nexterie.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies