Reštaurácie a fastfoody sa v nás snažia vyvolať hlad svojimi pôsobivými fotkami jedál. Fastfoodový reťazec Burger King však zverejnil reklamu, na ktorej jeho burger pôsobí plesnivo.
Nie je to vskutku tradičný spôsob, akým by sa firma tohto typu snažila propagovať svoje produkty. Pohľad na plesnivý burger Whopper vyvoláva všetko, len nie chuť sa do neho zahryznúť. Reklama veľmi jednoducho zachytáva 34-denný "život" burgra tohto reťazca. Hrá pritom na veľmi jednoduchú a v dnešných dňoch veľmi populárnu nôtu - absenciu umelých konzervantov.
Najpopulárnejší burger
Snáď na každého užívateľa internetu historicky niekedy vyskočila fotografia niekoľko rokov starého hamburgeru či hranolčekov z konkurenčného zariadenia, ktoré vyzerali skoro ako čerstvo naservírované.
This man has a McDonald’s burger aged 20 years old and it’s still freshhttps://t.co/HdFQHSX4KB
— Hindustan Times (@HindustanTimes) January 6, 2020
A to je ten žolík, ktorého sa rozhodli tvorcovia reklamy použiť. Čo na tom, že na tom boli v minulosti burgery tohto reťazca úplne rovnako. Človek by ale vzhľadom k tejto kampani skoro čakal, že túto zmenu aktuálne zavádza vo všetkých svojich reštauráciách. To by sa však zmýlil.
3 years, 3 agencies: The weird road to Burger King’s Moldy Whopper 🤢🍔 https://t.co/ktyHs77Gpz pic.twitter.com/ErljNLpJdN
— Adweek (@Adweek) February 21, 2020
Burger King uvádza do predaja svoj najpopulárnejší burger Whopper bez konzervantov zatiaľ len v niekoľkých európskych krajinách vrátane Francúzska, Švédska a Španielska a vo zhruba 400 zo 7346 reštaurácií v USA.
Bez konzervantov na celej planéte
Ak však pôjde všetko podľa plánu, mal by sa burger bez konzervantov servírovať po celom svete do konca roka 2020. Bez konzervantov budú okrem žemle a mäsa tiež cibuľa, šalát, paradajka, uhorky i majonéza.
"Krása ozajstného jedla je v tom, že sa kazia," okomentoval reťazec svoj reklamný klip na Twitteri. Odozvy na novú reklamu sú zo strany zákazníkov zatiaľ naskrz pozitívne.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies