Američania odmietajú piť pivo Corona, vidia tu spojitosť s koronavírusom

NETKY.SK • 28 Február 2020, 19:24 • 2 min
Američania odmietajú piť pivo Corona, vidia tu spojitosť s koronavírusom

ATLANTA - Pre koronavírus, ktorý sa už rozšíril takmer po celom svete, má v Amerike problém s predajom jedna známa značka piva. Zhodou okolností sa volá CORONA a Američania sa pre túto spojitosť v názve, boja toto pivo kupovať.

slovakia

left justify in out

Obavy Američanov

Takmer 40% Američanov sa bojí piť pivo Corona. Z prieskumu agentúry 5W Public Relations vyplýva, že v dôsledku epidémie koronavírusu by si pivo značky Corona "za žiadnych okolností" nekúpilo 38 % Američanov. Ďalších 14 % opýtaných by si pivo tejto značky neobjednalo na verejnosti. Telefonický prieskum uskutočnila agentúra na vzorke 737 milovníkov piva. 

 

img

 

Potvrdené prípady 

Z ďalšieho prieskumu agentúry YouGov, vyplýva, že v dôsledku epidémie klesol dopyt po pive Corona na dvojročné minimum. V Spojených štátoch pritom v súčasnosti evidujú 15 potvrdených prípadov nákazy novým koronavírusom SARS-CoV-2, z toho deväť v štáte Kalifornia, dva v Illinois a po jednom v štátoch Massachusetts, Washington, Arizona a Wisconsin. V Illinois a v Kalifornii bol zaznamenaný prenos vírusu z človeka na človeka.

 

Do USA priviezli aj 43 ľudí, ktorí sa nakazili na palube výletnej lode Diamond Princess, ktorá bola v karanténe v prístave japonského mesta Jokohama, a troch občanov infikovaných v Číne.

 

img

 

Pomenovanie piva má problém 

Samozrejme, s pivom má tento víus spojitosť len v názve, no vedenie spoločnosti už začína počítať obrovské straty. Za posledných 10 rokov nemala spoločnosť tak zlý predaj svojho produktu ako práve teraz. Za posledné dva mesiace, kedy sa navyše očakával prudký nárast predaja (oslavy Nového roku) zaznamenala Corona stratu 170 miliónov USD. 

 

Na druhej strane si to spoločnosť vysvetľuje tak, že nočný život sa po vyhlásení epidémie veľmi obmedzil a nočné bary zývajú prázdnotou. 

 

img

 

Riaditeľ spoločnosti 

Carlos Brito, riaditeľ Anheuser-Busch ako najväčšej svetovej spoločnosti na výrobu piva, sa ohľadom tejto nepríjemnej situácie vyjadril so slovami, že "naše podnikanie je zamerané na chodenie do reštaurácie, nočnom živote, chodenie von s priateľmi. Je to vskutku o tom, vrátiť sa do normálu. Pripravujeme sa na prudký nárast, keď šírenie vírusu pominie".

 

 

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp


Autor: lukas cief



Netky
Silvester príde o
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies