Spoločnosť zo Slovenska, Capturing Reality, ktorá tvorí fotogrametrickéhý softvér pre 3D repliky - RealityCapture, sa stala súčasťou Epic Games.
Ako informuje spoluzakladateľ spoločnosti Capturing Reality Michal Jančošek, jeho firma bude v rámci Epic Games integrovaná do ekosystému Unreal Engine. Softvér od Capturing Reality je schopný rekonštruovať objekty a scény akejkoľvek veľkosti z obrázkov a laserových skenov.
V rámci skupiny Epic bude tím Capturing Reality naďalej rásť a úzko spolupracovať s tímom Unreal Engine, aby sa technológia stala dostupnejšou a globálne rozšírenejšou.
Vývojárom po celom svete to umožní okamžité vytváranie fotorealistických 3D modelov. Capturing Reality bude zároveň pokračovať v podpore a vývoji pre partnerov z existujúcich odvetví, ako je herný priemysel, vizuálne efekty, film, geodézia, architektúra, strojárstvo, stavebníctvo a kultúrne dedičstvo.
Epic Games je spoločnosť vyvíjajúca počítačové hry so sídlom v Cary, Severná Karolína, USA. Firmu založili Tim Sweeney a Mark Rein v roku 1991. V tom čase sa však volala Potomac Computer Systems a sídlila v Rockville v Marylande. Spoločnosť na seba prvýkrát upozornila, keď vydala logickú hru ZZT.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies