D. JARJABEK: STV chce inzerátmi pútať pozitívnu pozornosť
Slovenská televízia (STV) robí svojimi inzerátmi v novinách všetko preto, aby na seba upútala v dobrom slova zmysle pozitívnu pozornosť. Myslí si to opozičný poslanec za Smer-SD Dušan Jarjabek.
"Ide o existenciu televízie," komentoval pre TASR Jarjabek celostranové inzeráty STV, ktoré zverejnili v uplynulých dňoch denníky Pravda, Nový čas a Šport. V nich ponúka vedenie televízie tri varianty riešenia svojej zlej ekonomickej situácie. Kritizuje zároveň, že plánované zlučovanie STV a Slovenského rozhlasu nič nevyrieši.
"Ak príde jeden generálny riaditeľ cez inzerciu s riešeniami a kričí, preboha neprijímajte žiadnu reformu, ktorá nás pripraví o miesto..., tak to nemôžem inak vnímať ako pokus o predĺženie pobytu súčasného top manažmentu," zhodnotil pre TASR poslanec Tomáš Galbavý (SDKÚ-DS). Jarjabek upozornil, že s "týmto pokusom malo prísť vedenie už skôr".
Členovia mediálneho parlamentného výboru sa na inzeráty vedenia televízie pýtali na dnešnom poslaneckom prieskume v STV a stretli sa aj so šéfom STV Štefanom Nižňanským. Ten im vysvetlil, že na inzerciu neminula STV žiadne peniaze. Má ísť o bartrový obchod. Denníky vraj dostanú za inzerciu priestor v STV v podobe reklamy.
Poslanec za SaS Jozef Viskupič (Obyčajní ľudia) sa pýtal, prečo manažment STV nekomunikuje s ministerstvom kultúry inou formou, ale používa inzerciu.
Zdroj: TASR
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies