Microsoft Corporation oznámil plány na akvizíciu Activision Blizzard Inc., lídra vo vývoji hier a vydavateľa interaktívneho zábavného obsahu.
Spoločnosť Microsoft súhlasila s akvizíciou Activision Blizzard za $68.7 miliárd. Počas mnohých desaťročí si vývojárske štúdiá a tímy, ktoré tvoria Activision Blizzard, získali priazeň a rešpekt miliárd ľudí na celom svete. Kým sa táto transakcia neuzavrie, Activision Blizzard a Microsoft Gaming budú naďalej fungovať nezávisle. Táto akvizícia urýchli rast herného biznisu Microsoftu na mobilných zariadeniach, počítačoch, konzolách a cloudovom hraní, čo poskytne silné základy pre metaverzum.
Today is a historic moment. We are excited to announce that the world-renowned franchises and talented people at @ATVI_AB will be joining Team Xbox!
— Xbox (@Xbox) January 18, 2022
Full announcement details here: https://t.co/RwF0QgXVwE pic.twitter.com/jIXuYCcndG
Po uzavretí transakcie sa Microsoft stane treťou najväčšou hernou spoločnosťou na svete podľa tržieb hneď za spoločnosťami Tencent a Sony. Plánovaná akvizícia zahŕňa ikonické herné franšízy a známe herné tituly od štúdií Activision, Blizzard a King ako sú: „Warcraft, Diablo, Overwatch, Call of Duty, Candy Crush,“ a mnoho ďalších titulov.
„Hry sú dnes najdynamickejšou a najvzrušujúcejšou kategóriou zábavy na všetkých platformách a budú hrať kľúčovú úlohu vo vývoji platforiem metaverza,“ povedal Satya Nadella, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Microsoft. „Hlboko investujeme do prvotriedneho obsahu, komunity a cloudu, aby sme otvorili novú éru hrania, ktorá umiestňuje hráčov a tvorcov na prvé miesto a robí hranie bezpečným, inkluzívnym a prístupným pre všetkých.“
Xbox Game Pass has officially hit 25 Million Subscribers. And it just keeps on growing... pic.twitter.com/75JdWa9uh6
— Xbox News (@_XboxNews) January 18, 2022
S bohatou ponukou hier od Activision Blizzard by sa molo dostať čo najviac hier do predplatnej služby Xbox Game Pass a PC Game Pass. Microsoft Xbox oznámil, že Game Pass má momentálne viac ako 25 miliónov predplatiteľov. Rozšíriť by sa mali spomínané hry aj o možnosť cloudového hrania, kde vidí spoločnosť Microsoft budúcnosť s prístupom hier pre mobilné zariadenia, tablety, laptopy a iné bežné zariadenia, ktoré používatelia vlastnia. Vďaka tomu by sa mala rozšíriť herná komunita.
Možno vás zaujme: GAMING Take-Two mieri s akvizíciou Zynga na mobilný trh
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies