McDonald's toto leto zmodrie postavičkami z filmu „The Smurfs®“
McDonald's vyzýva deti a rodiny na celom svete, aby sa toto leto stali „smurfovo“ modrými na základe propagácie úspešného jedla Happy Meal prostredníctvom „The Smurfs®“. Pri oslave dnešného uvedenia The Smurfs®, veľmi očakávanej komédie, vytvorenej v 3D spoločnosťami Columbia Pictures a Sony Pictures Animation, celosvetový program Happy Meal podporuje dôležitosť dobrého zaobchádzania so životným prostredím a súdržnosti rodiny. Zábava súvisiaca s jedlom Happy Meal, ktoré sa zameriava na výbornú chuť a príťažlivosť ovocia a zeleniny, začala v zúčastnených reštauráciách McDonald's v Latinskej Amerike 14. júla a dnes začína v Severnej Amerike, pričom po svete bude putovať počas novembra.
„Spoločnosť McDonald's je rozhodnutá hrať pozitívnu úlohu v poskytovaní pohody deťom“, povedal Kevin Newell, výkonný viceprezident a celosvetový riaditeľ obchodnej značky spoločnosti McDonald's. „Program „The Smurfs Happy Meal“ poskytuje skvelý výber kvalitných jedál, zábavné hračky a obsahuje digitálny obsah, ktorý posilňuje dôležité environmentálne posolstvá“.
„Na základe spolupráce s McDonald's sme vytvorili skvelý, zábavný a jedinečný program, ktorý prináša okúzľujúci svet z filmu „The Smurfs“ miliónom ľudí na celom svete“, povedal George Leon, výkonný viceprezident marketingu zameraného na spotrebiteľov spoločnosti Sony Pictures. „Naše partnerstvo je len jedným z príkladov toho, ako dve obľúbené obchodné značky dokážu zapojiť deti a rodiny do činnosti novými a zmysluplnými spôsobmi“.
„Smurfovia“ okolo celého sveta v McDonald's
Smurfovia môžu síce dosahovať výšku len troch jabĺk nad sebou, ale legendárne modré postavičky pomáhajú spoločnosti McDonald's odlíšiť sa toto leto vo viac ako 100 krajinách na celom svete. Zákazníci uvidia špeciálne vytvorenú živú a počítačom animovanú celosvetovú televíznu reklamu, v reštauráciách označenie a balenie „Smurf“ a aktualizáciu sociálnych médií na Facebooku a na Twitteri. Celosvetová podpora mcdonaldovského jedla Happy Meal bude prezentovaná na základe interaktívnej online skúsenosti McDonald's pre deti – Stage M. Akciami naplnená stránka bola nastavená na smurfov tak, aby odzrkadľovala vzrušujúci nový obsah, ktorý motivuje a podporuje deti v tom, aby sa stali priateľmi planéty. Nové hudobné video, v ktorom účinkujú postavičky Smurfs používa farebnú animáciu a veselé tóny, pričom prostredníctvom nich učí deti o životnom prostredí. Online zložky tiež obsahujú deťom obľúbené činnosti a hry, zameranú na udržateľnosť a do reality premietnutú aplikovateľnosť, ktorá umožňuje rodičom a deťom, aby sa sami stali Smurfami.
Medzi príklady rozšírenia inovatívneho programu patria:
* Severná Amerika: Reštaurácie spoločnosti McDonald's v Severnej Amerike sa spojili so štátnou neziskovou organizáciou Keep America Beautiful (Zachovajme Ameriku krásnu) (KAB), aby pozvali deti na „Smurfovanie Zeme“ tak, že si v ich Happy Meals vyberú jablkové lopaty. Tieto balíčky s jablkovou naberačkou obsahujú digitálny kód a keď sa tento kód dostane na stránku HappyMeal.com, spoločnosť McDonald's a organizácia Keep America Beautiful zasadia strom (celkove až 100 000) v oblastiach štátnych lesov v celej krajine, ktoré to potrebujú alebo ktoré sú zdevastované.
„McDonald's a Keep America Beautiful spolupracujú už viac ako 10 rokov na tom, aby udržali zodpovednosť za spoločenstvo a sociálnu zodpovednosť v popredí činnosti McDonald's a v mysliach spotrebiteľov“, povedal Matthew McKenna, prezident a výkonný riaditeľ organizácie Keep America Beautiful, Inc. „Spolu programom The
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies