BRATISLAVA - Doručovacia spoločnosť Packeta ponúka hneď dve možnosti, ako naložiť s nechcenými alebo nevhodnými darčekmi. Ak vám nesadne veľkosť oblečenia, alebo sa vám rozbalený vianočný darček jednoducho nepáči, môžete ho do partnerského e-shopu vrátiť cez ktorékoľvek z približne 1 300 výdajných miest na celom Slovensku úplne zadarmo. Podobne to funguje dokonca aj v prípade, ak e-shop možnosť vrátenia cez Packetu priamo neponúka. Takéto darčeky umožní doručovacia služba zákazníkom vrátiť cez ktorýkoľvek Z-BOX alebo výdajné miesto zo zľavou 30 %, ktorú možno využiť až trikrát po sebe. Rovnaký zľavový kód “DRUHASANCA” môžu zákazníci použiť aj v prípade, že sa darčeky nerozhodnú vrátiť, ale posunúť ich radšej niekomu z rodiny alebo blízkych.
“Na rozbaľovaní darčekov je najlepšie to, že vopred neviete, čo vlastne dostanete. Niekedy však môže byť ťažké
odhadnúť presnú veľkosť alebo vkus obdarovaného. Preto sme sa
rozhodli proces vracania nevhodných darčekov maximálne
zjednodušiť. V mnohých prípadoch sa dajú cez Packetu vrátiť
úplne zadarmo. V zvyšných je to teraz možné so zľavou, aby sme
pomohli obmedziť negatívnu ekologickú stopu nechcených tovarov a
uľahčili ľuďom posunutie darčeka niekomu inému, komu spraví
väčšiu radosť,” vysvetľuje Alexander Jančo, výkonný riaditeľ Packety.
Ak e-shop, z ktorého ste darček dostali, umožňuje vrátenie
tovaru cez Packetu, je to jednoduché. V sekcii s informáciami o
vrátení alebo reklamácii tovaru by ste mali nájsť všetky
potrebné informácie. Pri niektorých je nutné vyplniť vratkový
formulár, alebo si ho vytlačiť. Na konci všetkých krokov vám
bude vygenerovaný vratkový kód.
Tovar potom stačí zabaliť podľa pokynov obchodníka a priniesť
ho na ktorékoľvek z 1 300 výdajných miest po celom Slovensku, kde
kód nadiktujete personálu. Vrátenie zásielky je možné zadať aj
prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta, kde vyberiete možnosť
“Vrátiť zásielku”, vpíšete vratkový kód a vyberiete si
niektoré z ponúkaných výdajných miest zo zoznamu.
Packeta myslí aj na prípady, kedy e-shop na možnosť bezplatného
vrátenia tovaru nemyslí a zaslanie tovaru obchodníkovi si musí
zákazník vyriešiť sám. V takýchto prípadoch je zásielku možné
odoslať cez ktorékoľvek výdajné miesto alebo Z-BOX, vďaka čomu
sa vyhnete zbytočnému čakaniu v rade.
V mobilnej aplikácii Packeta stačí vybrať možnosť “Odoslať
zásielku” a vyplniť adresu obchodníka tak, ako ju uvádza na
svojom webe v sekcii pre reklamácie a vrátenie tovaru. Pre správnu
identifikáciu zásielky je nutné vyplniť aj telefónne číslo,
napríklad na infolinku obchodníka. V sekcii “Kam” vyberte
“Doručenie na adresu” a zadajte adresu podľa pokynov e-shopu.
Rovnako je možné postupovať, ak darček nechcete vrátiť
obchodníkovi, ale radšej ho darovať niekomu z blízkych. V
aplikácii jednoducho vyplňte adresu obdarovaného alebo zvoľte
doručenie do výdajného miesta či Z-BOXu v jeho okolí.
Na
takto vracané zásielky do e-shopu alebo balíky posielané blízkym
v rámci SR môžete až do konca januára (31. 1. 2024) využiť
zľavu 30 %. Tú je možné použiť až na 3 rôzne zásielky
posielané cez mobilnú aplikáciu Packeta a niektoré z výdajných
miest alebo Z-BOXov. Aplikuje sa automaticky po vyplnení promo kódu
“DRUHASANCA”.
Viac o Packete sa dozviete na webovej stránke Packety na tomto linku.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies