BRATISLAVA - V dnešnej dobe sa láskavosť spomedzi ľudí vytráca. Objatie sa stalo symbolom láskavosti vďaka aktivitám organizovanými po celom svete. Nadšenci a dobrovoľníci sa snažia objatiami pripomenúť to dobré, čo medzi nami je.
Na námestí nákupného centra Eurovea sa 2. júna konalo podujatie s názvom Rozdávame objatia. Tam sa pohybovala dvojica s názvom Hranolčeky a kečup, ktorá rozdávala okoloidúcim objatia.
Prvým 100 ľuďom, ktorých objali, venovali tričko. Každého jedného pozvali na ochutnávku chrumkavých hranolčekov s kečupom. Hostí vítal známy celebritný šéfkuchár Peter Varga.
Podujatia organizovali dve svetoznáme značky Podravka International a McCain Foods. Za ideou objímacej aktivity stála PR agentúra KOMUNIKA.
"Jedlo je také univerzálne spojivko, radi si ho vychutnávame v spoločnosti našich blízkych či priateľov. A objatie, to naozaj dokáže mať liečivú silu. Práve preto sme sa rozhodli spojiť chuť ikonického jedla - hranolčekov s kečupom - s chuťou rozdávať objatia a radosť," uviedla šéfka marketingového oddelenia Podravka Elena Matušková.
"Boli sme milo prekvapení spontánnou reakciou detí aj dospelých, potešení úsmevmi na ich tvárach a celkovou veselou a pozitívnou atmosférou podujatia. Podravka robí všetko vždy so srdcom. A tak tomu bolo aj na tomto podujatí. Zároveň sa nám potvrdilo, že s Podravka kečupom nuda na tanieri či papierovej miske naozaj nehrozí,“ dodala.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies