Na internetovú sieť X Elona Muska sa od januára vrátilo 65 percent inzerentov. Podľa vedenia firmy veľká časť príjmov siete pochádza od menších podnikov, píše The New York Times.
Manažment pripustil, že firma naďalej čelí problémom pri obnovovaní príjmov z reklamy. Tie sa dostali pod silný tlak, keď Musk predvlani kúpil bývalý Twitter za 44 miliárd dolárov.
Výkonná šéfka Linda Yaccarinová poukázala na vzostup záujmu o inzerciu na sieti X medzi malými a strednými podnikmi.
Návrat inzerentov podľa denníka The New York Times nemusí automaticky znamenať vyššie príjmy z reklamy.
Podnik po Muskovom prevzatí prešiel rozsiahlymi zmenami, ktoré popri zmene názvu z Twittera na X zahŕňali aj prepustenie väčšiny zamestnancov a uvoľnenie pravidiel regulácie obsahu.
Podľa kritikov sa tým otvorila cesta k nenávistným prejavom alebo šíreniu nepravdivých informácií. Obavy z nedostatočnej regulácie obsahu a Muskove kontroverzné výroky viedli k tomu, že mnoho inzerentov sa dištancovalo od siete X.
Vlani sa príjmy z reklamy firmy X v USA podľa odhadov firmy Emarketer prepadli o 52 %.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies