BRATISLAVA - Nivy sú najnavštevovanejšie nákupné centrum na Slovensku. V nákupnom centre stúpli tržby v niektorých kategóriách o štvrtinu. Ťahúňmi tržieb sú rýhloobrátkový tovar, potraviny a gastro.
Silné prvé štyri mesiace má za sebou nielen slovenský maloobchod ale aj Nivy. Celkové tržby sa v apríli zvýšili o 9,6 %, čo bol najrýchlejší rast za posledné dva roky. Len za prvé štyri mesiace stúpli o 4,2 %.
"Silný rast zaznamenali všetky kategórie zo základnej ponuky Nív, vrátane potravín, oblečenia a doplnkov. O viac ako pätinu sa medziročne zvýšili tržby v gastro segmente. Napriek tomu, že sme otvorili nové prevádzky, výkonnosť na meter štvorcový zostala na stabilne vysokej úrovni," informuje riaditeľ centra Nivy Ján Harom.
Od začiatku roka pribudlo na Nivách 12 nových prevádzok. Medzi tie patria štyri nové reštaurácie a stravovacie prevádzky špecializované na ázijskú, vegetariánsku a tradičnú kuchyňu. Ponuka gastra sa bude naďalej rozširovať.
Denná návštevnosť sa pohybuje na úrovni 60-tisíc návštevníkov. "Registrujeme zvýšený záujem obchodníkov o priestory v segmente prémiového tovaru, vrátane šperkov. Ďalšou rastovou kategóriou sú domáce potreby," dodáva Harom.
Vyhľadávanou atrakciou je aj rozsiahla unikátna zelená strecha. Ponúka pestré možnosti voľnočasového vyžitia od komunitnej záhradky, cez miesta na grilovanie, až po bežeckú drahú, vonkajší fitness priestor a detské ihrisko.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies