Spoločnosť Bolt prichádza na Slovensku s kontroverznou novinkou – odpočúvanie rozhovorov medzi pasažiermi a vodičmi. Tento krok má za cieľ zvýšiť bezpečnosť a kvalitu služieb, no vyvoláva aj obavy o súkromie používateľov. Bolt sa bráni tým, že opatrenie má pomôcť riešiť prípadné konflikty a zlepšiť zákaznícku skúsenosť.
Postupne od 15. augusta zavádza Bolt nové opatrenie, ktoré má zvýšiť bezpečnosť cestovania. Pre vodičov a najmä pre cestujúcich.
Nová funkcia v aplikácii umožní vyhotoviť zvukový záznam, ak sa niektorá strana počas jazdy cíti nepríjemne.
Aktivovať ju je možné výlučne len počas jazdy, pričom záznam bude uložený na zašifrovanom cloude na 24 hodín. Ak počas tejto doby žiadna zo strán nenahlási problém, nahrávka bude nenávratne vymazaná. Bude mať k nej prístup len Bolt, ktorý ju môže použiť na objasnenie udalostí.
„Bezpečnosť je pre nás najvyššou prioritou, a preto sme do našej aplikácie pridali novú funkciu zvukového záznamu jazdy. Funkcia spĺňa všetky právne náležitosti slovenskej legislatívy,“ poznamenal generálny riaditeľ platformy Bolt pre Slovensko.
V tlačovej správe Bolt poznamenáva, že touto funkciou chce prispieť k odrádzaniu od nevhodného správania, zvyšovaniu bezpečnosti a k efektívnejšiemu riešeniu prípadných sporov.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies