Nedávny prudký nárast dopytu zrejme súvisí s takzvanými guinnfluencermi, ktorí posilňujú popularitu tohto nápoja medzi ženami. Beh medzinárodných reprezentantov v rugby počas novembra bol tiež dôsledkom bezprecedentného rastu predaja pred kľúčovou sviatočnou sezónou.
S blížiacimi sa Vianocami sa mnohé bary a puby tešia na zvýšený dopyt po obľúbenom tmavom pive Guinness. Tento rok však môže byť situácia iná. Napriek tomu, že Guinness vyrába na plnú kapacitu, niekoľko barov môže zostať pred Vianocami bez tohto ikonického nápoja.
V neustále sa vyvíjajúcom prostredí globálneho pivného priemyslu len málo značiek dosiahlo ikonický status a trvalú popularitu Guinness. Tento tmavý, krémový stout so svojou výraznou chuťou a bohatou históriou sa stal nielen základom v krčmách a baroch po celom svete, ale v poslednej dobe zaznamenal aj pozoruhodný nárast popularity, najmä vo Veľkej Británii.
Guinness, známy svojou bohatou históriou a jedinečnou chuťou, je jedným z najpopulárnejších pív na svete. S blížiacimi sa sviatkami sa dopyt po tomto pive výrazne zvyšuje. Tento rok však pivovar čelí logistickým výzvam, ktoré komplikujú distribúciu. Problémy s dodávateľskými reťazcami a zvýšený dopyt spôsobili, že niektoré bary a reštaurácie môžu mať problém zabezpečiť dostatočné zásoby.
Pivovar Guinness sa snaží situáciu riešiť a zvyšuje výrobu na maximum. Napriek tomu však varuje, že niektoré miesta môžu pocítiť nedostatok. "Robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme zabezpečili, že naši zákazníci budú mať svoje obľúbené pivo počas sviatkov. Avšak, vzhľadom na súčasné výzvy, nemôžeme zaručiť, že všetky bary budú mať dostatočné zásoby," uviedol hovorca pivovaru.
Pre mnohých milovníkov piva Guinness môže byť táto správa sklamaním. Bary a puby, ktoré sa spoliehajú na predaj tohto piva, môžu zaznamenať pokles tržieb. Niektorí majitelia barov už hľadajú alternatívy, aby uspokojili svojich zákazníkov.
Guinness pracuje na zlepšení svojich logistických procesov a dúfa, že v budúcnosti sa podobným problémom vyhne. "Naším cieľom je zabezpečiť, aby sa takéto situácie neopakovali. Investujeme do našich výrobných a distribučných kapacít, aby sme boli pripravení na zvýšený dopyt v budúcnosti," dodal hovorca.
Denník The Times, ktorý ako prvý informoval o zhone, uviedol, že nedávny prudký nárast dopytu zrejme súvisí s takzvanými guinnfluencermi, ktorí posilňujú popularitu tohto nápoja medzi ženami. Beh medzinárodných reprezentantov v rugby počas novembra bol tiež dôsledkom bezprecedentného rastu predaja pred kľúčovou sviatočnou sezónou.
Hovorca Diageo povedal: „Počas posledného mesiaca sme zaznamenali výnimočný dopyt spotrebiteľov po Guinnessu vo Veľkej Británii. "Maximalizovali sme dodávky a aktívne pracujeme s našimi zákazníkmi na riadení distribúcie tak, aby sa obchodovalo čo najefektívnejšie."
Majiteľ Guinness stanovil limity na množstvo kvalitných krčiem a barov, ktoré si môžu kúpiť tovar pred Vianocami po prudkom náraste predaja. Spoločnosť Diageo, ktorá toto pivo vyrába, uviedla, že zaznamenala „mimoriadny spotrebiteľský dopyt“ aj počas svojej obvyklej hlavnej sezóny.
Finančné správy z apríla odhaľujú pozoruhodnú vzostupnú trajektóriu Guinnessa. Divízia piva svojej materskej spoločnosti Diageo vykázala nárast čistých tržieb o 14 %, pričom objemy vzrástli o 3 %. Tento rast sa pripisuje silnému výkonu vo všetkých regiónoch, s výnimkou Ázie a Tichomoria.
Tento pivný lámač rekordov teda pokračuje vo svojich úspechoch už nejakú dobu.
V Spojenom kráľovstve dosiahol Guinness významný míľnik a stal sa najpredávanejším pivom na trhoch on-trade (krčmy a bary), ako aj off-trade (maloobchod), čo podčiarkuje hlboko zakorenenú príťažlivosť značky a jej schopnosť rezonovať s pestrú škálu spotrebiteľov.
Aktuálne dodávatelia očakávajú, že situácia sa časom upokojí.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies