TRNAVA - Mesto Trnava zavádza od februára nonstop telefonickú linku, ktorá umožní jednoduché čerpanie parkovacích kreditov pre návštevy. Táto služba zlepší dostupnosť a pohodlie pre obyvateľov aj návštevníkov mesta.
Mesto Trnava plánuje od februára zaviesť nonstop telefonickú linku, ktorá bude slúžiť na zadanie čerpania kreditov pre návštevy alebo na kontrolu ich zostatku.
Táto iniciatíva je zameraná na uľahčenie procesu čerpania kreditov pre návštevníkov a zlepšenie kvality služieb pre obyvateľov mesta. Informovala o tom hovorkyňa mesta Veronika Majtánová.
Návštevnícke kredity sú benefitom k parkovacím kartám "Rezident zóny", "Návšteva zóny" a "Návšteva zóny - ŤZP". Doteraz sa tieto kredity uplatňovali iba cez webovú aplikáciu DataMesta. Primátor Trnavy Peter Bročka vysvetlil, že stačí zavolať na linku a operátor po overení totožnosti zadá čerpanie kreditu za volajúceho.
"Verím, že týmto spôsobom sú návštevnícke kredity na parkovanie bez problémov dostupné už naozaj každému, kto ich chce svojim návštevníkom poskytnúť," povedal Bročka.
Bezplatná nonstop linka 0800 22 10 40 bude slúžiť výhradne na pomoc pri čerpaní návštevných kreditov. Operátori nebudú poskytovať informácie o iných témach, ako je napríklad regulácia parkovania v meste.
Mesto tiež zverejnilo telefónne číslo pre hovory zo zahraničia, ktoré budú spoplatnené.
Parkovacie zóny v Trnave sú v rámci regulovaného parkovania rozdelené do piatich pásiem označených písmenami A, B, D, R a H.
Zóna C je parkovisko s rampovým systémom pri mestskej poliklinike a oblasť N predstavuje nespoplatnené plochy s vyznačenými parkovacími miestami.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies