BRATISLAVA – Po príchode nového generálneho riaditeľa do Markízy nastali v televízii čistky. TV JOJ nezaostáva za Markízou ani v tomto, a tak sa generálny riaditeľ František Borovský pustil do vyhadzovania nepotrebných zamestnancov.
Televízia JOJ začlenila Úseky obchodu a nových médií pod finančný úsek. Riaditeľom Nových médií – internetových aktivít bol menovaný bývalý šéf spravodajstva TV Nova Vladimír Mužík. „Doterajší šéf úseku Ondrej Jurovčák bude ďalej pracovať na pozícií prevádzkový riaditeľ webových služieb TV JOJ,“ prezradilo pre netky.sk PR oddelenie TV JOJ.
JOJ-ka zlúčila aj Úsek výroby a Úsek vlastnej tvorby a vývoj formátov. Riaditeľkou tohto úseku sa stala doterajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková. „Ivan Huljak bude zastávať post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitkomy a ich vývoj,“ informovalo netky.sk PR TV JOJ.
O prácu prišiel obchodný riaditeľ Martin Heržo a takisto riaditeľka úseku marketingu Ivana Semjanová. O ďalších zmenách Vás budeme informovať.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies