BRATISLAVA - Spokojnosť Slovákov so službami internetových obchodov je vyššia ako so servisom kamenných predajní. E-shopy plnia očakávania takmer 96 percent spotrebiteľov, s kamennými obchodmi je spokojných 89 percent opýtaných.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2 000 respondentov, ktorí majú skúsenosť s obidvoma druhmi nákupov, urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše 7 000 domácich e-shopov, ich tovary a ceny.
"Najvyššie percento spokojných zákazníkov majú internetové obchody medzi ľuďmi vo veku od 31 do 40 rokov, vysokoškolsky vzdelanými a obyvateľmi Žilinského kraja," povedal riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman a dodal, že hlavnými dôvodmi nákupu cez internet sú nižšie ceny, úspora času, ako aj širší sortiment. "Najvyššie percento spokojných klientov kamenných obchodov je medzi spotrebiteľmi vo veku od 51 do 60 rokov, ľuďmi so základným vzdelaním a obyvateľmi Košického kraja," doplnil riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies