Práve teraz
Logá svetových automobiliek - časová os
Logo, ktoré od svojho vzniku prešlo najväčšími zmenami v automobilovom priemysle
- 24.10
- 20:59
BRATISLAVA – Japonská spoločnosť patrí v súčasnosti k svetovým automobilkám. Zaujímavé je, že korporácia nevznikla so zámerom vyrábať automobily. K tejto výrobe sa dopracovala až postupne. Jej názov vznikol cielene a symbolizuje niečo úplne špecifické. Tak isto je to aj s jej logom.
Ako sa do loga Škody dostal jej netradičný tvar s okom?
- 03.09
- 17:04
BRATISLAVA – Po dlhšej dobe sa opäť vraciame k vývoju automobilových značiek. Čo tak prejsť na dobre známu značku, ktorej materská spoločnosť sa nachádza v meste Mladá Boleslav v susednej Českej republike?
Farby loga BMW, či jeho okrúhly tvar nie sú vôbec náhodné
- 20.06
- 16:55
BRATISLAVA - Na svete je málo automobilových značiek, ktoré majú tak rozpoznateľné logo, ako práve BMW. Vzhľadom na dlhú a najmä bohatú históriu tejto automobilky sa však nie je čomu diviť.
Ako sa na logo talianskej automobilky Ferrari dostal kôň a žltá farba do pozadia?
- 07.06
- 15:31
BRATISLAVA – Prednedávnom sme vám opísali vznik loga automobilovej značky Toyoty. Dnes by sme sa teda presunuli do Európy a spomenuli vývoj loga značky, ktorú všetci poznáte ale skôr z okruhov, ako z bežnej premávky. Spoločnosť sídli v Maranelle a je charakteristická svojimi červenými vozmi.
Ako vznikla najväčšia automobilka sveta, a čo všetko skrýva jej logo?
- 24.05
- 16:38
BRATISLAVA – Je zaujímavé, že keď si máme predstaviť nejaký model auta, len málokoho napadne práve Toyota. Pritom je to najväčšia automobilka sveta. Vedeli ste ale napríklad, že vo svojich počiatkoch sa volala trochu inak a absolútne nepôsobila v automobilovom priemysle?