MENLO PARK – Sociálna sieť Facebook zmiernila svoj zákaz na reklamy súvisiace s kryptomenami.
Facebook zverejnil formulár žiadosti na produkty a služby súvisiace s kryptomenami, ktorý umožní niektorým spoločnostiam umiestniť svoju reklamu na sociálnej platforme.
V platnosti však ostáva zákaz reklamy na počiatočnú ponuku mincí (ICO) a binárne opcie, ktoré okrem Facebooku zaviedli aj Twitter, Google a iné veľké stránky.
Facebook vo formulári žiada spoločnosti, aby špecifikovali svoje služby, ktoré by chceli propagovať na sociálnej sieti. Medzi rôznymi otázkami je napríklad aj to, či spoločnosť má relevantnú licenciu na prevádzku alebo či je verejne obchodovateľná. Facebook tiež publikoval právny dodatok, v ktorom poukazuje na svoju politiku ohľadne reklamy na kryptomeny.
"Vzhľadom na tieto obmedzenia, nie všetky spoločnosti, ktoré by chceli propagovať svoje produkty či služby, tak budú môcť učiniť. Sme však otvorení akejkoľvek spätnej väzbe, budeme sledovať ako táto politika funguje a budeme naďalej študovať túto technológiu, takže v prípade potreby ju môžeme v budúcnosti prehodnotiť," vyhlásil produktový riaditeľ Facebooku Rob Leathern.
Tento krok sa stretol s pozitívnymi reakciami od spoločností, ktoré vykonávajú svoju činnosť v súvislosti s kryptomenami.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies