Kampaň Zlaté dno má pomôcť budovať kladný vzťah k slovenským výrobkom - Slovensko Cieľom edukačnej kampane Zlaté dno, ktorá je súčasťou projektu Kvalita z našich regiónov, je podľa autorky projektu a členky predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu
Cieľom edukačnej kampane Zlaté dno, ktorá je súčasťou projektu Kvalita z našich regiónov, je podľa autorky projektu a členky predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) Bohumily Tauchmannovej pomôcť budovať kladný vzťah, najmä žiakov a mládeže, k výrobkom vyrobeným a dopestovaným na Slovensku. Kampaň štartuje 6. septembra v Senici za účasti ambasádorky kampane - moderátorky Kataríny Brychtovej.
"Úlohou kampane je zároveň zvýrazniť ekonomický dopad spotrebiteľského správania na život spoločnosti, ovplyvniť a stabilizovať spotrebiteľské správanie v prospech kúpy domácich produktov," uviedla ďalej Tauchmannová pri predstavení kampane zameranej na výchovu mladej generácie, ktorá má poukázať na dôležitosť prepojenia vývoja ukazovateľov makroekonomiky s ďalšími parametrami a potrebami fungovania ekonomiky štátu.
Kampane, ktoré podporujú nákup domácich výrobkov, sú podľa ministra školstva Dušana Čaploviča (Smer–SD) to, čo Slovensko potrebuje. "Rezort školstva podporuje túto konkrétnu iniciatívu, lebo prináša výraznú pridanú hodnotu vo forme podpory miestnej produkcie a domáceho agrosektora, čo má priamy dosah aj na podporu stravovania v školských jedálňach a internátoch," zdôraznil.
"Systém verejného obstarávania potravín v školskom stravovaní, kedy vyhráva len cena a nie kvalita, je to najhoršie, čo môže byť," dodal Jozef Dvonč, predseda Združenia miest a obcí Slovenska (ZMOS), ktoré je partnerom projektu.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies