McDonald's toto leto zmodrie postavičkami z filmu „The Smurfs®“

NETKY.SK • 2 August 2011, 08:53 • 2 min
McDonald's toto leto zmodrie postavičkami z filmu „The Smurfs®“

McDonald's toto leto zmodrie postavičkami z filmu „The Smurfs®“

slovakia

left justify in out

img

McDonald's vyzýva deti a rodiny na celom svete, aby sa toto leto stali „smurfovo“ modrými na základe propagácie úspešného jedla Happy Meal prostredníctvom „The Smurfs®“. Pri oslave dnešného uvedenia The Smurfs®, veľmi očakávanej komédie, vytvorenej v 3D spoločnosťami Columbia Pictures a Sony Pictures Animation, celosvetový program Happy Meal podporuje dôležitosť dobrého zaobchádzania so životným prostredím a súdržnosti rodiny.  Zábava súvisiaca s jedlom Happy Meal, ktoré sa zameriava na výbornú chuť a príťažlivosť ovocia a zeleniny, začala v zúčastnených reštauráciách McDonald's v Latinskej Amerike 14. júla a dnes začína v Severnej Amerike, pričom po svete bude putovať počas novembra.  
„Spoločnosť McDonald's je rozhodnutá hrať pozitívnu úlohu v poskytovaní pohody deťom“, povedal Kevin Newell, výkonný viceprezident a celosvetový riaditeľ obchodnej značky spoločnosti McDonald's. „Program „The Smurfs Happy Meal“ poskytuje skvelý výber kvalitných jedál, zábavné hračky a obsahuje digitálny obsah, ktorý posilňuje dôležité environmentálne posolstvá“.
„Na základe spolupráce s McDonald's sme vytvorili skvelý, zábavný a jedinečný program, ktorý prináša okúzľujúci svet z filmu „The Smurfs“ miliónom ľudí na celom svete“, povedal George Leon, výkonný viceprezident marketingu zameraného na spotrebiteľov spoločnosti Sony Pictures. „Naše partnerstvo je len jedným z príkladov toho, ako dve obľúbené obchodné značky dokážu zapojiť deti a rodiny do činnosti novými a zmysluplnými spôsobmi“.
„Smurfovia“ okolo celého sveta v McDonald's
Smurfovia môžu síce dosahovať výšku len troch jabĺk nad sebou, ale legendárne modré postavičky pomáhajú spoločnosti McDonald's odlíšiť sa toto leto vo viac ako 100 krajinách na celom svete. Zákazníci uvidia špeciálne vytvorenú živú a počítačom animovanú celosvetovú televíznu reklamu, v reštauráciách označenie a balenie „Smurf“ a aktualizáciu sociálnych médií na Facebooku a na Twitteri. Celosvetová podpora mcdonaldovského jedla Happy Meal bude prezentovaná na základe interaktívnej online skúsenosti McDonald's pre deti – Stage M. Akciami naplnená stránka bola nastavená na smurfov tak, aby odzrkadľovala vzrušujúci nový obsah, ktorý motivuje a podporuje deti v tom, aby sa stali priateľmi planéty. Nové hudobné video, v ktorom účinkujú postavičky Smurfs používa farebnú animáciu a veselé tóny, pričom prostredníctvom nich učí deti o životnom prostredí. Online zložky tiež obsahujú deťom obľúbené činnosti a hry, zameranú na udržateľnosť a do reality premietnutú aplikovateľnosť, ktorá umožňuje rodičom a deťom, aby sa sami stali Smurfami.
Medzi príklady rozšírenia inovatívneho programu patria:
* Severná Amerika: Reštaurácie spoločnosti McDonald's v Severnej Amerike sa spojili so štátnou neziskovou organizáciou Keep America Beautiful (Zachovajme Ameriku krásnu) (KAB), aby pozvali deti na „Smurfovanie Zeme“ tak, že si v ich Happy Meals vyberú jablkové lopaty. Tieto balíčky s jablkovou naberačkou obsahujú digitálny kód a keď sa tento kód dostane na stránku HappyMeal.com, spoločnosť McDonald's a organizácia Keep America Beautiful zasadia strom (celkove až 100 000) v oblastiach štátnych lesov v celej krajine, ktoré to potrebujú alebo ktoré sú zdevastované.
„McDonald's a Keep America Beautiful spolupracujú už viac ako 10 rokov na tom, aby udržali zodpovednosť za spoločenstvo a sociálnu zodpovednosť v popredí činnosti McDonald's a v mysliach spotrebiteľov“, povedal Matthew McKenna, prezident a výkonný riaditeľ organizácie Keep America Beautiful, Inc. „Spolu programom The

img

Smurfs Happy Meal spoločnosti McDonald's pomáhame deťom a rodinám v celej Severnej Amerike nenáročným spôsobom podieľať sa na zlepšovaní sveta v ktorom žijú“.  
Okrem digitálnej aktivácie sa bude v jedlách Happy Meals od dnes až do 25. augusta ponúkať 16 rôznych hračiek Smurf vo veselých pózach.
* Latinská Amerika: Reštaurácie McDonald's uvedú rozšírený program Smurfs jedinečný svojho druhu, ktorý prenesie deti do dediny Smurfov s otcom Smurfom a jeho kamarátmi. Zobrazenie rozšírenej reality bude vytlačené na krabiciach Happy Meal a na tabuliach prezentujúcich menu v reštauráciách, predstavujúcich animovaný záznam „Smurfs“, čo tiež poskytne zákazníkom zážitok z filmu. „Nemotorné“ vrecká mrkvy budú mať veselé témy na obaloch, aby podporili deti pri výbere týchto položiek.
  - Brazília: Program ukáže smiešne postavy spomedzi Smurfov s plyšovými hračkami nasledovanými postavičkami Smurfov s veselými funkciami. V označeniach reštaurácií, výzore obsluhy a v balení sa objavia scény z dediny Smurfov. Tiež rozdajú milión balíčkov slnečníc.  
* Európa: McDonald's prináša postavy Smurfov do života v Európe prostredníctvom ich digitálnych vlastností. Nový a pútavý obsah, ako napríklad hra Smurfov, ktorá pozýva deti, aby pomohli starať sa o kvetináče otca Smurfa, posilňuje odkaz udržateľnosti, pričom zároveň učí o dôležitosti zachovania bezpečného a čistého životného prostredia. McDonald's prináša postavy Smurfov do aktivácií mobilov, pričom tieto postavy sa tiež zábavným spôsobom zosobnia v položkách reštaurácií McDonald's. Vo všetkých európskych krajinách sa v jedlách Happy Meal objavia plyšové hračky Ssmurfov.
Zdroj: TASR



twiterfacebooklinkedinwhatsapp


Autor: Redakcia Netky



Netky
Silvester príde o
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies