Potrebu asistencie by mal cestujúci na letisku nahlásiť 48 hodín vopred
Cestujúci so zníženou mobilitou majú bezplatný nárok na asistenčné služby pri prechode letiskom, teda pri prílete alebo odlete. Do tejto skupiny občanov patria všetci s akýmkoľvek druhom zdravotného znevýhodnenia.
"Cestujúci by mal potrebu asistenčných služieb ohlásiť najneskôr do 48 hodín pred plánovaným odletom svojej leteckej spoločnosti alebo cestovnej kancelárii či agentúre," vysvetľuje pre TASR postup pri organizovaní asistencie hovorkyňa bratislavského letiska Dana Madunická.
Ako ďalej vysvetľuje, po príchode na letisko by mal cestujúci vyhľadať kontaktné miesto pre asistenčné služby, ktoré sa obvykle nachádza pri hlavnom vchode do odletovej haly alebo priamo v nej. "Pomocou určeného telefónu ohlási svoj príchod asistenčnému pracovisku a pridelený pracovník ho vyzdvihne a asistuje mu pri všetkých formalitách až po nastúpenie na palubu lietadla," uzatvára.
Zdroj: TASR
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies