Cieľom kampane má byť komunikačný zmier. Kampaň má prebiehať aj na sociálnych sieťach. Náklady na ňu predstavujú 9 950 eur.
Súčasťou kampane je 65 billboardov a 4 bigboardy, nachádzajúce sa po celom Slovensku. Ich vizuály vytvorili interní zamestnanci úradu vlády. Predseda zboru poradcov premiéra Erik Kaliňák tvrdí, že úlohou štátnych inštitúcií je kultivovať slobodu prejavu.
"Bez vzájomného rešpektu, či už k postojom, názorom alebo politickým pohľadom, to nepôjde. Rezignovali sme na vzájomný rešpekt. Mali by sme sa všetci pozrieť do zrkadla, či sme schopní povedať: rešpektujem iný názor," povedal vedúci Úradu vlády SR Juraj Gedra.
"Úrad vlády chce byť v tomto príkladom a vyzývame nielen politikov, ale aj novinárov, hercov, zabávačov, influencerov, aby skúsili úprimne vysloviť túto vetu. Až vtedy si budeme môcť povedať, že sme demokraciou," dodal Gedra.
Ako uviedol Erik Kaliňák, demokracia vedie k rozdelenej spoločnosti a na mnohom sa nezhodneme. Výsadou demokracie práve je, že môžeme nesúhlasiť. Iný názor nie je chybou, extrémom, ktorý treba odstrániť či cenzúrovať. Je to výdobytok demokracie, ktorý musíme rešpektovať.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies