BRATISLAVA- Poznáte to nezhody na pracovisku alebo zhon keď nič nestíhame. Stresu v práci sa pravdepodobne nevyhne nikto z nás.
V prípade stresu na pracovisku treba rozlišovať medzi motivačným stresom, ktorý nás ženie k lepšiemu výkonu a dlhodobým stresom, ktorý môže viest k syndrómu vyhorenia alebo vážnym zdravotným problémom. Linkedln vykonal prieskum medzi zamestnancami a ukázalo sa že viac, ako polovica z nich je nespokojná pravé kvôli nadmernému stresu. V prieskume tejto firmy až 70 percent účastníkov prieskumu uviedlo, že práca zasahuje aj do ich súkromného života a ovplyvňuje ho. Našťastie existuje spôsob, ako uviesť svoje telo a myseľ do harmónie aj pri nadmernom strese.
Týždeň má 168 hodín preto je len na vás, ako si tento čas rozdelíte. Veľa ľudí ma paniku z toho, že si nevedia efektívne rozdeliť voľný a pracovný čas. Keď si budete zapisovať do denníka svoje povinnosti na cely týždeň pomôže vám to efektívnejšie pracovať a lepšie sa zorganizovať. Laura Vanderkam pomáha vrcholovým managerom usporiadať si priority . Podľa Vanderkam je potrebne vybudovať život kde si správne určime priority.
V zamestnaní ale aj v živote to veľa krát funguje tak, že čim je človek lepší, tým viac sa od neho očakáva. Ľudia nadmernú aktivitu veľa krát zneužívajú. Je potrebne povedať „nie“ a odmietnuť pracovne požiadavky o ktorých vieme , že ich nestihneme alebo nevladzeme.Ak pracujeme na úkor nasej energie , skôr či neskôr sa to môže prejaviť na našom psychickom alebo fyzickom zdraví.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies