BRATISLAVA - V júli tohto roka kúpili vodiči osobných áut 355.085 kusov diaľničných známok za celkovú cenu 4,5 milióna eur.
Najväčší záujem bol pritom podľa hovorcu Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Michala Fúrika v siedmom mesiaci o desaťdňové nálepky. Ich predaj tvoril viac ako 75 % z celkového počtu predaných nálepiek.
Vodiči ich teda kúpili 265.114 kusov. Zároveň to znamenalo aj najväčší podiel na výnosoch, takmer 60 %. To predstavuje príjem pre NDS 2,7 milióna eur.
Mesačných nálepiek sa v júli predalo 69.690 kusov, čo prinieslo diaľničiarom 975.660 eur. O ročné diaľničné známky bol v júli najmenší záujem, tých sa predalo 16.806 kusov a príjem z nich bol 840.300 eur.
Celkovo tvoria príjmy diaľničiarov z predaja nálepiek za sedem mesiacov tohto roka takmer 52,4 milióna eur.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies