BRATISLAVA - Slovensko sa vďaka konferencii GLOBSEC 2014 stalo ostro sledovaným miestom. BMW zabezpečovalo na konferencii oficiálny BMW Shuttle Service.
Aktuálne prebieha postupná implementácia záverov najväčšej bezpečnostnej konferencii v strednej Európe GLOBSEC, keď od 14. do 16. mája 2014 vrcholní politici, diplomati a odborníci diskutovali o naliehavých otázkach súčasnosti. Diskusia o dramatickom vývoji a napätej situácii na Ukrajine pritiahla do Bratislavy svetové médiá, politikov a rešpektovaných odborníkov. Hovorilo sa o voľbách do Európskeho parlamentu ako aj o jesennom samite NATO.
Za desať rokov existencie si GLOBSEC vybudoval pozíciu jednej z piatich najväčších zahraničnopolitických a bezpečnostných konferencií na svete. V roku 2013 sa na ňom zúčastnilo približne 800 hostí z viac ako 60 štátov. Tento rok organizátori nachystali viac ako pätnásť diskusných panelov, štyri hlavné prejavy hostí, desiatky neformálnych diskusií a viac ako 50 rôznych bilaterálnych a multilaterálnych stretnutí. Organizátori si na slávnostnej večeri popri konferencii pripomenuli aj 10.výročie vstupu siedmich krajín do NATO.
V minulosti na GLOBSECu vystúpili také osobnosti svetového formátu, ako sú Zbigniew Brzezinski, Anders Fogh Rasmussen či Radoslaw Sikorski. GLOBSEC každoročne pokrývajú najväčšie svetové médiá, akými sú Economist, Financial Times, International New York times, BBC, al Džazíra či Le Monde.
Stredoeurópska strategická rada je nezávislá mimovládna organizácia, založená na základoch 20 ročnej histórie Slovenskej atlantickej komisie. Jej misiou je posilňovať hlas Slovenska a strednej Európy v európskych a svetových záležitostiach. Organizácia spája kľúčové stredoeurópske osobnosti a expertov z oblasti zahraničnej a bezpečnostnej politiky. Jej cieľom je definovať strategickú úlohu strednej Európy v medzinárodnej politike. Združuje tri organizácie - Slovenskú atlantickú komisiu (SAC), Inštitút pre stredoeurópsku politiku (CEPI) a Centrum pre európske záležitosti (CEA). Prostredníctvom Slovenskej atlantickej komisie organizuje jednu z najväčších medzinárodných konferencií v Európe s názvom GLOBSEC.
BMW Group je vďaka svojim značkám BMW, MINI a Rolls-Royce vedúcim prémiovým výrobcom automobilov a motocyklov na svete. BMW Group má ako globálna spoločnosť 28 výrobných a kompletizačných závodov v 13 krajinách, spolu s globálnou predajnou sieťou vo viac ako 140 krajinách.
V roku 2013 BMW Group predala približne 1,963 milióna vozidiel a viac ako 115 215 tisíc motocyklov po celom svete. Zisk pred zdanením predstavoval za finančný rok 2013 sumu 7,91 mld. EUR, pričom príjmy dosiahli 76,06 mld. EUR. K 31. decembru 2013 BMW Group zamestnávala 110 351 zamestnancov.
Úspech BMW Group sa vždy zakladal na myslení ďaleko dopredu a zodpovednom konaní. Spoločnosť preto zriadila ekologické programy a sociálnu udržateľnosť v rámci celého svojho hodnotového reťazca, komplexnú produktovú zodpovednosť a jednoznačný záväzok k ochrane zdrojov ako integrálnu súčasť svojej stratégie.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies