Spoločnosť Burger King často komunikuje s verejnosťou kurióznym, či hraničným spôsobom. Teraz to však podľa verejnosti riadne prehnali.
Očividne chceli upútať pozornosť, na Twitteri sa to však nestretlo s pochopením, aj keď to vlastne mysleli dobre. Burger King si vyslúžil poriadnu dávku kritiky, pretože to na Medzinárodný deň žien docela prestrelili svojim statusom na sociálnej sieti Twitter.
Uverejnili „gratuláciu" v znení: „Ženy patria do kuchyne.“
„Samozrejme, pokiaľ chcú. Iba 20 % žien je šéfkuchárkami. Sme na misii zmeniť pomer pohlaví v restauračnom podnikaní tým, že dáme zamestnankyniam príležitosť vybudovať si kuchársku kariéru. Sme hrdí na to, že spúšťame nový štipendijný program, ktorý pomôže zamestnankyniam Burger Kingu ísť za svojimi snami,“ dodali pod status do komentárov, no očividne im to príliš nepomohlo.
Spoločnosť Burger King naozaj vytvorila vzdelávací program pre ženy svojich tímov, nazvaný H.E.R.- Helping Equalize Restaurants. Ich poburujúci status bol len marketingovým ťahom. Nenestretlo sa to však s pochopením. Ľudia to považovali príliš sexistické.
Dokonca konkurencia z KFC zareagovala s tým, že tento „tweet“ si zaslúži vymazať..
„Prečo by sme mazali tweet, ktorý upozorňuje na nedostatok zastúpenia žien v našom odvetví? Mysleli sme, že v tomto budete s nami na jednej lodi. Spustili sme štipendijný program, aby mohli zamestnankyne Burger Kingu ísť za svojimi kuchárskymi snami,“ odvetili im na to z Burger King.
Napriek tomu, že to nemysleli zle, rozhodli sa ospravedniť. Hoci bol účel medializácie jeho štipendijného programu splnený nadmieru, zrejme si nabudúce dajú väčší pozor, nakoľko svoj status na Twitteri zmazali.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies