BRATISLAVA - Reťazec v marketingovom programe Dôveryhodné značky získal už tretí raz víťazstvo v kategórii Predajca potravín a okrem toho aj v kategórii Privátne značky so značkou K-Classic. O víťazných umiestneniach Kauflandu a jeho privátnej značky K-Classic v spomínaných kategóriách rozhodlo 2 000 opýtaných Slovákov, ktorí sa zapojili do tohtoročného online prieskumu nezávislej agentúry NielsenIQ.
Reťazec tento rok zabodoval v skutočne silnej konkurencii obchodníkov a privátna značka K-Classic dominovala medzi stovkami potravinových produktov dokonca už piaty raz. „Dôvera slovenských spotrebiteľov, ktorú vyjadrili Kauflandu a našej vlastnej značke K-Classic, nás nesmierne teší. Potvrdzuje nám to, že v našich predajniach radi nakupujú a že im vieme za každých okolností ponúknuť ich obľúbené produkty vo vysokej kvalite a za výhodné ceny. Privátna značka K-Classic prináša zákazníkom viac ako tisícku obľúbených produktov od potravín až po čistiace prostriedky a drogériu,“ hovorí Samuel Machajdík a dodáva: „Prejavená dôvera nás zároveň zaväzuje aj naďalej zabezpečovať kupujúcim to najlepšie od našich dodávateľov. Aby si každý našiel v našom bohatom sortimente všetko, čo potrebuje a odchádzal z predajne spokojný.“ Do siete obchodného reťazca Kaufland aktuálne patrí 74 predajní naprieč celým Slovenskom.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies