BRATISLAVA - Partnerstvo začne už v tomto roku s odštartovaním Kvalifikácie na Majstrovstvá Európy vo futbale 2024. Lidl teda bude partnerom UEFA v roku 2023 počas európskej kvalifikácie, ale aj v roku 2024 v rámci finálového turnaja.
Od 14. júna do 14. júla 2024 zamieria najlepšie národné futbalové tímy Európy do Nemecka, aby si v desiatich rôznych mestách zmerali sily o titul majstra starého kontinentu. O krajinách, ktoré zabojujú o titul v 51 zápasoch záverečného turnaja, rozhodne európska kvalifikácia, ktorá potrvá od marca 2023 do marca 2024.
Ako jeden z popredných maloobchodných predajcov potravín v Európe je Lidl oficiálnym partnerom tak európskej kvalifikácie, ako aj samotných majstrovstiev. Aké lepšie spojenie môže existovať, než Lidl a UEFA EURO 2024? Lidl v súčasnosti prevádzkuje viac ako 12-tisíc predajní v 31 krajinách, pričom 30 z nich je európskych. Tak, ako futbal každý deň zabáva milióny ľudí, tak je aj Lidl spoľahlivým partnerom pre milióny zákazníkov v celej Európe pri ich každodennom nakupovaní.
„Sme nadšení, že môžeme byť súčasťou tohto podujatia, ktoré fascinuje našich zákazníkov, ale aj zamestnancov vo všetkých krajinách. Tak, ako sú naše produkty dostupné pre každého, cheme prispieť k tomu, aby sa UEFA EURO 2024 stalo zážitkom pre každého – napríklad v našej Lidl Fanzóne. Veľa Lidl krajín bude počas majstrovstiev určite fandiť svojim tímom. Je to naozaj niečo výnimočné, že sa finálový turnaj koná v krajine, kde sa začala písať história Lidla,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.
Prostredníctvom tohto partnerstva chce Lidl zdôrazniť dôležitosť čerstvého ovocia a zeleniny spolu so športom a cvičením v rámci aktívneho a zdravého životného štýlu. To, ako sa stravujeme a v akej miere sa hýbeme, má obrovský vplyv na naše zdravie a prostredie. Preto Lidl systematicky rozvíja svoj sortiment o rastlinné produkty, čím zákazníkom uľahčuje výber zdravých a trvalo udržateľných výrobkov. Jedným z príkladov je použitie nových medzinárodných štandardov pre marketingové kampane zamerané na deti.
„UEFA je hrdá na to, že môže privítať Lidl ako partnera európskej kvalifikácie, ale aj samotných Majstrovstiev Európy vo futbale EURO 2024. Prítomnosť Lidla na celom kontinente nesmierne prispeje k propagácii ďalšieho nezabudnuteľného šampionátu. Zároveň sa tešíme na spoločnú propagáciu hodnôt, akými sú zdravie a celková vnútorná pohoda, ktoré Lidl a UEFA navzájom zdieľajú,“ povedal Guy-Laurent Epstein, marketingový riaditeľ UEFA.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies