BRATISLAVA - Spoločnosť Lindex oslavuje dve desaťročia odhodlania pri podpore projektov v boji proti rakovine Počas mesiaca október spoločnosť Lindex venuje 10 % zisku z predaja podprseniek na všetkých svojich trhoch na podporu projektov v boji proti rakovine.
Podporou kampane Ružová stužka módna spoločnosť ukazuje svoj záväzok zvýšiť povedomie o rakovine prsníka a vo svojej vlastnej kampani spoločnosť Lindex zobrazuje ženy, ktoré podstúpili alebo v súčasnosti podstupujú liečbu rakoviny. Spoločnosť Lindex venuje 10 % zisku z predaja podprseniek počas októbra na podporu projektov v boji proti rakovine a v tohtoročnej kampani spoločnosti Lindex zobrazuje ženy, ktoré odvážne čelia alebo v súčasnosti bojujú proti rakovine. Vďaka kombinácii nápadných vizuálov, odborne spracovaných filmov a osobných záznamov týchto pozoruhodných žien spoločnosť Lindex zachytáva realitu života s rakovinou bez filtrov.
Na zvýšenie povedomia o význame samovyšetrenia má módna spoločnosť na stránke lindex.com prsníkový kurz s podrobným sprievodcom.
Od svojho vzniku v roku 2003 spoločnosť Lindex so svojimi zákazníkmi prispela na výskum a projekty v boji proti rakovine celkovo 19,3 mil. EUR.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies