Viacerým menším tímom motoristickej formuly 1 sa nepáči priestor, ktorý dostali v seriáli "Drive to survive" od amerického poskytovateľa internetových streamovaných médií na požiadanie Netflix. Ako uvádza web sportowefakty.wp.pl s odvolaním na portál Formel1.de, spomenuté tímy by chceli podobné množstvo vysielacieho času ako Mercedes či Ferrari.
Málo pozornosti
Seriál Netflixu o zákulisí tohto motoristického športu má za cieľ rozšíriť fanúšikovskú základňu o mladších priaznivcov. Niektoré tímy si však myslia, že každý účastník F1 by mal dostať rovnakú pozornosť. Netflix navyše platí za výrobu seriálu veľké peniaze, ktoré sa následne distribuujú medzi jednotlivé tímy. Ukazuje sa, že väčšie tímy Mercedes, Ferrari a Red Bull Racing môžu počítať s výrazne väčšími čiastkami.
Rozbehol sa vďaka malým tímom
Menšie stajne vytiahli z rukáva dôležitý argument. Boli to práve tieto tímy, ktoré počas natáčania prvej série umožnili štábom nahliadnuť do zákulisia, kým giganti Mercedes a Ferrari sa na nakrúcaní úvodnej série odmietli zúčastniť. V ďalších sériách však zmenili názor, no garáže sprístupnili iba počas niektorých pretekov.
Seriál o zákulisí F1
Seriál "Drive to survive" odhalil viacero zaujímavostí z fungovania kolotoča F1. Napríklad šéf tímu Haas Günther Steiner si vďaka nemu získal popularitu, keď ho kamery opakovane pristihli, ako používa "šťavnatý slovník" voči svojim jazdcom a kritizuje ich za chyby.
Filozofia
Na druhej strane je ale pre diváka zaujímavejšie, keď sa kamery točia okolo najlepších vozov a jazdcov. Malé stajne to síce celé rozbehli, no z hľadiska marketingu a sledovanosti je pochopiteľné, že sa čoraz viac na obrazovkách ukazujú top tímy.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies