BRATISLAVA - Herbalife, popredná spoločnosť v oblasti zdravia a wellness, dnes vydala druhú globálnu správu o udržateľnosti s názvom "Žite svoj najlepší život". Táto správa reflektuje aktivity, ktoré v rámci udržateľnosti spoločnosť podnikla v rokoch 2021 a 2022. Aktivity sa týkali troch kľúčových oblastí: kvalita výrobkov, zdravie ľudí a komunít a udržateľnosť planéty.
„V Herbalife sme hrdí na to, že pomáhame ľuďom meniť ich životy k lepšiemu. V týchto časoch je naša misia a úlohy s ňou spojené dôležitejšie ako kedykoľvek predtým,“ hovorí Michael Johnson, predseda a generálny riaditeľ spoločnosti Herbalife. „Modernizácia celej našej spoločnosti sa týka aj spôsobu, akým podnikáme. Silne vnímame potreby našich distribútorov, zákazníkov, zamestnancov, investorov a komunít. Zároveň dbáme na to, aby sme dodržiavali záväzky v oblasti udržateľných a integrovaných obchodných postupov a výrobkov, ktoré zlepšujú celkové zdravie a znižujú dopad nášho pôsobenia na planétu,“ dodáva Johnson.
Herbalife sa zameria na oblasti, kde môže mať najväčší pozitívny vplyv. Globálna stratégia udržateľnosti sa týka environmentálnej starostlivosti, spoločenskej zodpovednosti a transparentných administratívnych postupov. Táto stratégia je v súlade s cieľmi udržateľného rozvoja OSN (SDGs) a vychádza z potrieb zúčastnených strán a rizík podnikania.
V roku 2022 spoločnosť Herbalife formálne vyhodnotila zúčastnené strany, aby získala dôležité poznatky týkajúce sa udržateľnosti, priorít a zlepšenia transparentnosti. Toto hodnotenie pomohlo spoločnosti Herbalife identifikovať najvýznamnejšie výzvy, ktorým čelia.
„V našich distribučných centrách v oblasti EMEA sú všetky obaly tvorené z recyklovaných materiálov a z našich produktov v Európe a Afrike sme za jediný rok odstránili 8 miliónov plastových lyžičiek, čo zodpovedá približne 45,6 metrickým tonám nového plastu. V roku 2024 máme v pláne uvedenie novej odmerky, ktorá bude vyrobená z vedľajšieho produktu cukrovej trstiny,“ dodáva Michael Johnson.
Globálna správa o udržateľnosti spoločnosti Herbalife za obdobie 2021 a 2022 zdôrazňuje úspechy v oblasti EMEA a Indie vrátane ocenenia za kvalitné výrobky, podporu zdravia a výživy, znižovanie environmentálneho dopadu a ekologické inovácie.
Počas týchto dvoch rokov dostala spoločnosť viac ako päť ocenení za „Produkt roka“. Spotrebitelia najviac oceňovali proteínovú tyčinku „H24 Achieve Protein Bar“ a doplnok stravy na zlepšenie imunity „Immune Booster“.
Spoločnosť naďalej pomocou svojej nadácie Herbalife Nutrition Foundation podporuje znevýhodnené krajiny. Organizácia sa zasadzuje o zabezpečenie zdravej výživy a vzdelania pre deti a komunity po celom svete, a to aj vďaka partnerstvu s neziskovou organizáciou „The Hunger Project“, ktorá sa zameriava na boj proti hladu a chudobe po celom svete. Herbalife v rámci tejto spolupráce podporil viac ako 60 000 ľudí z postihnutých oblastí.
Celá globálna správa o udržateľnosti spoločnosti Herbalife je k dispozícii tu.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies