Slovenské produkty sa vyznačujú svojou kvalitou a autenticitou. Vyrábajú sa naprieč Slovenskom v jeho rôznych zákutiach. Ide nielen o potraviny, ale aj remeselné výrobky. Výrobcovia sú verní tradičným receptom a dbajú na to, aby bol každý finálny produkt čerstvý a vyrobený z najkvalitnejších surovín. V Lidli máte za dostupnú cenu na dosah ruky 1150 slovenských produktov, z ktorých vykúzlite bohaté a chutné rodinné menu.
Typickými slovenskými potravinami sú bez debaty syry, med, tradičné pečivo, mäsové výrobky ale aj ovocie a zelenina. Voľakedy bolo nutné spísať si pred nákupom zoznam, čo kde treba kúpiť. Jednu vec na trhu, druhú u mäsiara, tretiu na rohu ulice. Dnes ich máte k dispozícii kvalitné a za dostupné ceny v obľúbenom diskontnom reťazci, ktorý združuje to najlepšie zo Slovenska vo svojich regáloch.
Raňajkový obrus prestriete napríklad s trvanlivým mliekom z pastvín priamo do pohára od privátnej značky Pilos, s pareničkami i syrovými korbáčikmi, s maslom, s rožkami bez éčok, pre športových nadšencov jemný tvaroh, alebo chutné smotanové jogurty bez éčok s trstinovým cukrom. Na svoje si príde každý. Obed spätý s dlhoročnými tradíciami a príbehmi sa zase nezaobíde bez chutných zemiakových halušiek. K ich príprave nájdete v predajniach konzumné zemiaky, mlieko a bryndzu v rôznom šate. Viac ako tretinu sortimentu tvoria v Lidli slovenské potraviny od slovenských dodávateľov, na ktoré sa môžete spoľahnúť.
Zohrávajú dôležitú úlohu pre miestnu ekonomiku a kultúru. Ich kúpou, dokáže každý jeden z nás prispieť k tomu, aby sa nám nevytratili tradičné remeslá a rodinné podniky a rovnako tak prispievať k udržateľnému rozvoju miestnych komunít. „Na spoluprácu so slovenskými dodávateľmi sme naozaj hrdí. Teší nás, že mnohé partnerstvá trvajú už dlhé roky a zároveň sa nám darí nachádzať stále nových domácich dodávateľov a zvyšovať objem spolupráce. Mnohé slovenské firmy rástli spolu s nami a spolu sme vyvinuli produkty, ktoré sú na slovenskom trhu jedinečné,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika pre nákup a marketing, a dodal: „Naším cieľom je nadviazať spoluprácu s ďalšími slovenskými dodávateľmi, nakúpiť od nich a zákazníkom ponúkať ešte viac slovenských výrobkov a pokračovať tak v podpore slovenského potravinárstva."
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies