Virtuálna pokladnica s aplikáciou od Finančnej správy síce o čosi uľahčila trápenie podnikateľov so systémom eKasa, no aj napriek tomu nepriniesla dokonalé riešenie. Mnoho firiem tak stavilo na modernejšie systémy od externých spoločností a dnes vám predstavíme dôvody, prečo by ste tak mali urobiť aj vy.
Systém eKasa bol naplno spustení v roku 2019 a jeho cieľom je prepojenie všetkých podnikateľov s finančnou správou.
Táto novinka, mala podľa všetkého uľahčiť komunikáciu nielen štátnym úradom, ale aj samotným podnikateľom, ktorí tak získali lepší prehľad nad svojimi tržbami.
Je nutné priznať, že z istej časti bol tento cieľ naplnený, a to aj napriek tomu, že virtuálne registračné eKasa pokladnice s aplikáciou od finančnej správy nepriniesli tie najmodernejšie riešenia.
Tie, následne implementovali až externí dodávatelia, ktorí prišli so svojou vlastnou preverenou eKasou a vďaka ktorým získate komplexné riešenie pre vaše podnikanie.
Prečo prejsť na systém od externých dodávateľov?
Firmy, ktoré ponúkajú podnikateľom vlastné riešenie ekasa pokladnice vám totiž okrem moderného a prehľadného systému dokážu dodať aj externé tlačiarne či platobný terminál.
Navyše za celú prevádzku tejto pokladnice nemusíte platiť stovky eur ročne, ako to bolo v prípade klasických elektronických registračných pokladníc.
Vo väčšine prípadov vám dodávateľ bude dodávateľ účtovať len niekoľko desiatok eur mesačne, za ktoré získate plne funkčné eKasa riešenie s neustálou telefonickou podporou a offline prevádzkou.
Nechajte si poradiť
So systémom eKasa sa dnes môžete stretnúť v každej prevádzke a každý podnikateľ má na ňu zrejme iný názor.
Vy sa preto pri inštalovaní nebojte obrátiť na odborníkov, ktorí s týmto systémom pracujú dlhodobo.
Nielenže vám poradia, ako správne vašu pokladnicu nainštalovať, ale vďaka nim sa taktiež dokážete vyvarovať začiatočníckych chýb.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies