BRATISLAVA - Cestujúci železničnej spoločnosti Slovensko, a. s. (ZSSK) budú môcť používať rozšírenú mobilnú aplikáciu "Ideme vlakom." Jedná sa o zakúpenie alebo vrátenie cestovného lístka práve prostredníctvom tejto aplikácie. Doteraz to bolo možné zrealizovať len cez internet prípadne v pokladniach.
Osobný dopravca je názoru, že zrealizovanie kúpy alebo stornovanie cesovného lístka prinesie zákazníkom veľké výhody, najmä čo sa týka uľahčenia práce so zákazníckym kontom. Príkladom by mohla byť výhoda, pokiaľ by zákazník stornoval svoj lístok cez aplikáciu. V takomto prípade mu dopravca síce pripíše do účtu aj storno poplatok, ale vo forme bonusu, ktorý môže znova využiť ako zľavu pri ďalších nákupoch.
"Jedinou podmienkou využívania výhod kreditného konta je registrácia zákazníckeho konta ZSSK, ktorú si môže klient pohodlne vytvoriť prostredníctvom internetu. Po dobití kreditu sa v mobilnej aplikácii iba jednorazovo prihlási so svojimi údajmi do konta a následne môže využívať všetky jeho výhody," uviedol hovorca ZSSK Tomáš Kováč.
V súčasnej dobe sa dajú využívať aj pôvodné formy predaja online, akou je napríklad e-MIL. Avšak ZSSK čoskoro v rámci modernizácie vypne staršie predajné systémy. "Zákazníkom, ktorí využívajú staršie platformy, odporúčame, aby prešli na novú verziu internetového obchodu a mobilnú aplikáciu. Zákazníci sa však nemusia obávať, pretože po vypnutí starších služieb budú presmerovaní do nového e-shopu automaticky," uviedol Kováč.
Novej rozšírenej aplikácii "Ideme vlakom" sa pomerne darí. Počas minulého roku, zákazníkom bola sprístupnená v novembri, sa prostredníctvom nej predalo viac ako 320 000 lístkov. Aplikáciu si už stiahlo 35 tisíc ľudí a denne ju využíva viac ako 2000 cestujúcich.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies