Netflix je jednou z najznámejších streamovacích online služieb, ktorá ohlásila partnerstvo so spoločnosťou Microsoft, aby priniesli nový a výhodnejší predplatný plán.
Spoločnosť Netflix oznámila ešte v apríli, že okrem jej existujúcich predplatných plánov (Basic, Standard a Premium) ktoré sú bez reklám, predstaví pre používateľov tejto platformy úplne nový plán predplatného s nižšou cenou. Vďaka partnerskému spojeniu s Microsoftom je to teraz možné zrealizovať.
Netflix chose Microsoft to help it create a new ad-supported version of its streaming service https://t.co/JpqBBaiSaC
— The Wall Street Journal (@WSJ) July 13, 2022
Spoločnosť Microsoft preukázala schopnosť podporovať všetky reklamné potreby pre Netflix. Dôležitými prvkami, ktoré Microsoft ponúka, sú flexibilita na priebežné inovácie zo strany technológie aj predaja, ale aj silnú ochranu súkromia používateľov. Pred sebou majú ešte mnoho práce, no ich dlhodobé ciele sú jasné. Väčšie možnosti výberu a poskytovanie prémiových služieb pre svojich predplatiteľov.
Všetky reklamy zobrazované na Netflixe budú dostupné výhradne prostredníctvom platformy Microsoft. Ochrane osobných údajov je v súčasnosti veľkou prioritou! Zabezpečiť by mali ochranu informácií svojich spoločných zákazníkov. Ide o naozaj veľký deň pre Netflix a Microsoft.
WATCH: Netflix teams up with Microsoft to offer cheaper subscription plan with ads!https://t.co/sMNFZBhQOw #Netflix #Microsoft pic.twitter.com/8cPwNbLwSC
— Daily Sun (@dailysunsa) July 14, 2022
K novému partnerstvu sa vyjadril Greg Peters, Netflix COO (chief operating officer):
„V apríli sme oznámili, že okrem našich existujúcich programov (základný, štandardný a prémiový) bez reklám predstavíme pre spotrebiteľov nový plán predplatného s nižšou cenou pre spotrebiteľov. Dnes s potešením oznamujeme, že sme si vybrali spoločnosť Microsoft ako nášho globálneho partnera v oblasti reklamnej technológie a predaja.“
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
„Spoločnosť Microsoft preukázala schopnosť podporovať všetky naše reklamné potreby, keď spoločne vytvárame novú ponuku podporovanú reklamami. Ešte dôležitejšie je, že spoločnosť Microsoft ponúkla flexibilitu na priebežné inovácie na strane technológie aj predaja, ako aj silnú ochranu súkromia pre našich členov.“
„Je však príliš skoro a máme ešte veľa práce pred sebou. Náš dlhodobý cieľ je však jasný: Väčší výber pre spotrebiteľov a prémiové služby, byť tak lepším výberom pre inzerentov než ako sú lineárni televízni vysielatelia. Sme nadšení, že môžeme spolupracovať so spoločnosťou Microsoft pri uvádzaní tejto novej služby do života.“
Možno vás zaujme: Otvorený nový Flek klub je pre mladých čo uprednostňujú on-line svet a moderné technológie
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies